Snaggat var det här

Så. En promenad genom en kylslagen kväll och hemresa från en välbekant busshållplats. Det kändes nästan som i ett annat land i en annan tid. Nu ska jag sätta mig ned, lugna ned mig, stressa upp mig, piggna till, skriva en till sida, få allt klart inför i morgon, äta, sova och vakna. Sedan är det WayOutWest redan.

Vi fortsatte den redan påbörjade konsertveckan med Hello Saferide och några låtar Bob hund, innan det blev alldeles för kyligt för min nyfriserade, nästan renrakade nacke. Jag är osäker på frisyren, men Hanna, Sofia och TC sa i alla fall att det var fint, och jag får tro på dem.

Jag fick inget vanligt band till festivalen, utan har ett tunt, vitt och oerhört bräckligt vitt pappersband där det står Luger Photo. Att duscha kommer inte på fråga, för då förvandlas det till blöt, tung och säkerligen grå pappersmassa.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

