Victoria

Så. I stället för att skriva på min hemomtenta i kväll sitter jag och redigerar foton från helgens släktkalas i Östersund. Jag tänker att mitt huvud och kropp är alldeles för trötta för att kunna lära mig någonting ändå, så varför inte få lite utlopp för sitt kreativa sinne ett tag. Dessutom känns det bra, för jag tror det har blivit en hel del fina bilder. Som den här på min lilla kusin Victoria. Tittar man lite extra noga, ser man att det är ett självporträtt också.

Victoria

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

