iPhoneproblem

Så. Jag har stött på mitt första och andra problem med min iPhone. Bara under första dygnet!

För det första tror jag hela tiden att jag glömt min mobil någonstans, eftersom en av mina jeansfickor nu gapar tom. Ja, den gapar, så det så. Efter att jag fått den där rysningen längs med ryggraden, kommer jag på att jag inte behöver vara orolig eftersom man kan prata i den där iPoden jag har i andra fickan. För det andra tar det tid att berätta för nyfikna arbetskollegor om vilket abonnemang jag valt och hur mycket det kostar eftersom de är i valet och kvalet om de ska köpa en 3G eller en 3GS och vilken operatör är egentligen bäst? Så jag tappar tid och kollin. Inte för att det är hela världen… Men ändå.

Nu ska jag tvätta, laga mat och inte plugga.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

