Share and care

sharemyplaylists.com kan vara det bästa som hänt Spotify sedan… ja, sedan man lämnade in ansökan om sin iPhoneapp häromdagen. Och det ska väl sägas att man kanske ska ha lite tålamod om man ska hitta någonting värt på sajten, men jag lyckades relativt snart få fatt i den här pop/rock/indie-spellistan som jag måste dela med mig av. Dessutom har du väl sett reklamen på Spotify om sajten Bands in Town som håller koll på vilka konserter som spelas i ditt område? Jag gillar’n även om det är lite bristfälligt i dessa lite mindre delar av världen, men den kommer att bli välanvänd vid resor till London, New York eller andra storstäder.

Och så delar jag med mig av ett foto jag tog i desperat jakt på intressanta föremål här hemma. Jag längtar till ett eget ställe att samla bara intressanta och roliga saker på. Nu finns ingen plats för någonting. What. So. Ever.

WC

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

