Nu börjar det flyta på

Så. Jag kom hem från jobbet efter att fått ha jobbat lite övertid med städning, är helt slut och öppnar dörren. Där på golvet ligger en avi från Posten och stirrar bönandes på mig. Jag vet precis vad som ligger i paketet (tror jag eftersom jag inte ens öppnat det ännu) och får ett leende på läpparna. Mellan jobb, plugg och sömn ska jag titta på film. Massor av film. Australia, Moulin Rouge, A Clockwork Orange, Fight Club, Kalle och chokladfabriken och Pianisten. Alla är givna i min samling, även om jag inte sett Australia. Jag älskar nätshopping.

På vägen ned möter jag skyltar om utförsäljning av godis, och jag är inte den som är den, så stegen blev ännu lite lättare på väg ned mot affären. Och väl hemma, slår jag på datorn och drar på mjukisbyxorna, kollar mejlen och se där! Jag har fått ackreditering som fotograf under Way Out West. Nu måste jag verkligen köpa biljetterna.

Kent

Nej, i och för sig ska inte Kent spela på WoW, men det är ett av mina konsertfoton.

Och då har jag inte ens tänkt på att jag ska på U2 på fredag.

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “Nu börjar det flyta på

  1. Hjalmar

    U2 på fredag? Tufft, jag med.
    Plus att det är en läcker bild på Kent.

Kommentera

