Till och med en bild

Jag tror i och för sig mitt ickeskrivande beror på att jag vill skriva ett mästerverk utan att egentligen behöva anstränga mig. Naturligtvis är det knappast så enkelt. Lite samma sak har hänt när jag försöker skriva någonting vettigt i ett blogginlägg. Det ska vara lite för pretentiöst och överduktigt. Så jag slopar det, och skriver allt det där jag egentligen skulle ha raderat. Det där meningslösa dravlet som jag kommer att skratta och skaka på huvudet åt. Ungefär som på min gamla blogg. Jag tror det är bättre för min kreativitet.

Dessutom ska jag försöka att lägga upp fler bilder här. Och nu också försöka plugga innan det är läggdags igen.

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “Till och med en bild

  1. Anonym

    Mr M!
    Mer dravel åt folket!

Kommentera

