Så var pluggandet i gång igen

Så. Jag var tvungen att sjukskriva mig i dag också. Nederlag. Men det betyder att jag har tid och möjlighet, och faktiskt lite, lite lust till att plugga på mina kommande omtentor i filmvetenskap. Så här sitter jag med ett par ballerinakakor, Coca-cola och The New European Cinema och läser om filmers nationalitet och behandling av efterkrigstiden och hur Hong Kong ville vara med och ha en del av uppmärksamheten i filmvärlden på grund av sin icke-historia.

Det är ärligt talat, riktigt jävla intressant. Hela nationalitetsfenomenet är fascinerande. Det tåls att till och med ta en kaffe över.

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “Så var pluggandet i gång igen

  1. Anonym

    Mr M!
    Ballerinakakor är det bästa någonsin. Förut kunde jag hela innehållsförteckningen utantill.

Kommentera

