Mycket inneboende frustration just nu

Jag känner redan hur sommaren kommer att göra slut på mig själv. Varje dag måste jag stretcha ordentligt för att orka med nästa dag och den här helgen blir allt annat än lugn.

Löning, men med lite avsmak, eftersom jag fick ringa och klaga på att jag inte fått tillräckligt med pengar. Krångel. Jag hatar krångel. Men jag hatar fortfarande den här mer, eftersom vi bytt till Mix Megapol på radion igen. Nu hatar jag låten i länken ännu mer eftersom man inte stavar ”mig” som ”mej”. Det händer inte. Jävla idiot.

Sex timmars arbete kvar den här veckan, sedan är det semifinal på Gamla Ullevi. Jag sitter på en biljett. Gott så. Sedan blir det jobb på lördag med nedmontering av reklamskyltar och insynsskydd på både Flodala IP och Hjällbovallen. Lugn söndag då kanske?

Och så lyssnar vi i stället på Bollen måste dö som godnattvisa.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

