Tappad

Så tog jag två timmar ledigt från jobbet under eftermiddagen för att kika på kameror och objektiv. Det blev halvlyckat eftersom de inte hade några minneskort på Mediamarkt (för att kunna filma med en 500D måste man ju naturligtvis ha ett sådant i) och inga kameror alls på Elgiganten. Något besviken beslöt jag mig i stället för att ganska spontant pressa ur mig lite blod och ge bort till någon bättre behövande.

Ja, jag är fortfarande ganska så stolt över titeln blodgivare. Nu vankas fika.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

