Way out of fashion

Jag sitter och försöker vandra genom den lilla djungel av artister som kommer att formas till Way Out West i år. Jag blir förstagångsbesökare, mest för att jobb stört det tidigare år. Lite senare uppdaterar jag säkerligen med ungefär vid vilka spelningar ni kommer att hitta mig.

I dag blir det här också en obskyr och i allra högsta grad självironisk modeblogg. Jag gick wild and crazy i garderoben och satte på mig kläder jag aldrig annars använder. Det som hängt där i säkert två år utan att ens få en tillstymmelse till chans att få se dagsljus. Ungefär samtidigt som jag slängde på mig den här blekt mintgröna skjortan med disketter (ni minns väl dem?), glasögon och pennor på sig och den här beiga koftan som är alldeles för stor egentligen, insåg jag att jag saknar en röd färggrann fluga i min garderob. Det fick bli en röd slips i stället, men med den röda flugan hade jag fulländat min litteraturprofessor-look. Nu känner jag mig lite som Ted i Scrubs.

Bild 3

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

