Pengarna tillbaka!

Om spanjorerna nere i Sydafrika spelade ut sina motståndare såg det ut ungefär tvärtom. Hade jag betalat för biljetten hade jag velat ha pengarna tillbaka, för Bojan och hans vänner visste inte hur modern fotboll med offensiva löpningar kors och tvärs gick till. En tysk seger hade varit mer rättvis, men underligt nog verkade det som om båda lagen var ganska nöjda med oavgjort.

Som sagt. Hade det inte varit för att jag fått biljetten i egenskap av volontär hade jag varit riktigt arg på dem.

Andreas Beck. Han blir stor tror jag. Det har synts redan på Tysklands träningar, och han var pigg offensivt i kvällens match. Heja.

I morgon måste jag skynda mig så in i helvete (och helst förbi) för att hinna hem och se Sverige – Vitryssland på teve efter jobbet. Men det löser sig. Är galet spänd på vad det är U21-laget kan göra. Kan bli hur roligt som helst.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

