Fem minuter åt ett håll

Innan jag såg Torres och hans kompanjorer utklassa Nya Zeeland i Confederations Cup kände jag att det var dags att gå ut en stund. Man kan inte sitta inomhus hela dagen ju. Hrm. Host.

Hur som helst. På ungefär fem minuter hann jag med att lägga mig på gräset och se böljande små minikullar. Jag hann klättra upp högst i ett grustag och få en fantastisk utsikt över min del av stan. Det finns ett nästan helt rivet hus som jag tordes ta ett par steg in i, bara för att se att det inte var mer spännande än så. Krama en gigantisk silobyggnad och kisa mot solen genom skogen gjorde jag också innan det gått fem minuter. Titta bara i min fotoblogg.

1 kommentar

Filed under Uncategorized

One response to “Fem minuter åt ett håll

  1. Anonym

    Mr M!
    Imorgon kan du köpa jordgubbar och äta dem i gräset.

Kommentera

