Laddning

Om en timma kommer mitt resesällskap för att ladda inför Danmark med lite middag, öl och fotboll. Mysigt och vi är alla extremt laddade inför minitrippen. Sanslöst bra.

Jag sitter och pimplar saft så länge (yes, mitt läskförbud har utfallit väl) och funderar på hur rätt jag gjorde när jag gick och röstade i europaparlamentsvalet. Det känns bara bättre och bättre och en god medborgare är man också. Dessutom åkte jag ut till Apslätten, vilket fantastiskt namn, och tittade på Karins fina bilder på Picknickfestivalen. Jag hjälpte till lite, lite också med uppsättningen och tejpandet utefter två linor och tre träd. Och så fick vi sjunga nationalsången. Bra så.

Plocka fram sovsäck, liggunderlag och allt som skall med i ryggsäcken har jag inte haft tid med. Och så skriver jag ju lite här i stället. Det är åh, så mycket trevligare.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

