Spridda tankar

En resa till Danmark är bokad inför söndagen. Hem på tisdag. It’s going to be outrageous, I just feel it. Skönt att komma ut på ett litet äventyr igen. Det blev väldigt döfött, som ett vakuum, efter New York och jag har jobbat i princip i hela tiden. Nästa vecka blir fri från lager, men med lite volontärsarbete i stället. Ombyte förnöjer.

Family Guy är så jävla bra.

Olle Ljungström också.

Jag har hållit mig ifrån läsken i fyra dagar när tolvan är slagen. Det trodde du inte, va?

Och Way Out West blir årets sommarfest. Om jag kan få ledigt, bäst att fråga chefen snart.

Regnar gör det, men i huset mittemot speglar sig solen. Det blir en mycket konstig stämning ljuset bjuder på när jag sitter och avundsjukt läser liverapporterna från Stockholms Stadion där en viss Springsteen rockar loss. Jag gör nog kväll tidigt, tänker jag. Det är ju jobb i morgon igen. Men det är fredag. Det är skönt.

3 kommentarer

Filed under Uncategorized

3 responses to “Spridda tankar

  1. Erika

    Micke! I´m sooo proud! Utrotningshota Coca-cola! 😀

  2. Ænonym

    MR M!
    YES! Jag ælskar Danmark. Jag har mitt tangentbord instællt på danska just i denna stund. Det ær synd att inte så många førstår att danska ska vara det værldsledande språket.
    Tag många fotografier.

  3. Sis

    Du skulel sett den dubbelregnbåge jag och min syster såg några dagar innan vi åkte till Danmark. Båda benens start kunde man se på båda bågarna. Det är inte illa!

Kommentera

