Mitt livs kanske största prövning

Rubriken överdriver lite grann, men vad gör man inte för att hålla kvar dig som läsare.

För att göra veckodagarna något lite mer spännande har jag satt i gång ett allra högst personligt projekt. Det kommer bli en tuff prövning för mig, men den här veckan ska jag inte dricka en droppe Coca-Cola. Inte en enda droppe läsk. Kanske att jag kan dricka någon öl eller två till helgen, men det blir absolut nolltolerans vad det gäller läsk.

Det kommer bli hårt, varje dag blir en rejäl utmaning, men jag tror på mig själv. Något slags belöning får jag väl också fixa, så jag har någonting att sträva till, även om den plattare magen anti-läskdieten innebär borde vara belöning nog. Kanske en jacka från American Apparel eller något sådant. Mhm, det vore mumma.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

