Effektivast i stan

I dag tog jag ledigt från jobbet för att fixa hur mycket som helst. Klockan börjar närma sig fyra och jag har fortfarande inte gjort speciellt mycket. Det som stod på dagordningen var att gå till läkaren för att undersöka mitt knä (och kanske ryggen) igen och få något slags bedömning som försäkringsbolaget vill ha. Till samma försäkringsbolag var det tänkt att jag skulle fota mitt knä och ärret. Och så skulle jag gå till en fotograf för att ta godkända passfoton, eftersom det behövs just sådana till ett presskort för fotografer. Och jag skulle klippa mig. Senare också åka till Gamla Ullevi för ett utbildningsmöte och rundtur inför U21-EM:s volontärsskap.

Så. Jag gick inte till läkaren för att pappa är bekant med honom och tänkte fråga vid sidan om på fredag i stället för att slösa på drop-in-tid för sådana som faktiskt är ordentligt sjuka. Mina problem kan vänta lite till. Att jag skulle fotografera mitt knä kom jag inte att tänka på förrän jag skrev blogginlägget – alltså inte gjort. Min klipptid är tyvärr så pass sen att jag inte hinner till fotografen för att fixa en presskortsbild, för jag vill inte ha kalufsen på huvudet på den bilden, tack.

Men klippa mig ska jag. Och på volontärsmöte ska jag. Så det så.

Wish me luck.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

