Klagobloggen med dagens musiktips

Varför har det tagit mig så lång tid för att för det första se på ett helt Houseavsnitt och framförallt, varför har det tagit så lång tid för mig att inse storheten i serien? Nu har jag ju hur mycket som helst att titta på. Crap.

Från att ha sett ut att vara ledig tre dagar den här veckan är det nu blott derbytorsdagen som är fri. Andra förpliktelser får vika sig lite grann. Men nu ska jag köra slut på mig den här veckan och intensivvila på lördag med en halvdags fotograferande.

Vid förlust är det inte långt i från att jag sjukanmäler mig på fredag. Men jag är förberedd på förlust. Ganska säker på en. Som vanligt.

Sedan får jag lov att tipsa om ett par låtar på Spotify.

Drömmen om Amerika – Skansros

Bjurö klubb – Laleh

Run (I’m a Natural Disaster) – Gnarls Barkley

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

