Oavgjort är helt okej i dag

Oavgjort mot Elfsborg känns rättvist och bra. Har haft en ruskigt dålig känsla kring matchen och det var egentligen inte förrän Elins pappa drog upp volymen i bilen på gaislåtarna som jag taggade till ordentligt. Förutom Lindströms kvitteringsmål så var nog det roligaste när jag lackade ur på de två killar som stod på raden nedanför (den tredje var det ingen idé att bli arg på annat än att han hade diadem). Helt sonika skällde jag ut dem, varpå den andre började skrika och ha sig. Galet oväntat att det skulle komma ett sådant vredesutbrott från mig, men eftersom domaren var helt okej fick jag inte någon chans att skrika på honom.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

