”Ska det va, ska det va hundra procent!”

Jag tycker om en egenskap med mig själv. Ger jag mig in i något jag vill göra, så vill jag göra det till det är klart. Just nu är det lite jobbigt dock, för jag vill så gärna se klart matchen mellan Detroit och Anaheim i Stanley Cup-slutspelet. Den andra övertidsperioden är färdig och det är fortfarande oavgjort. Sjätte perioden börjar strax, men tills dess håller jag mig vaken och road utav Texts from last night.

Och problemet är att jag ska jobba i morgon. Hockey vs. medvetslöshet under de första tre timmarna.

Enklaste valet någonsin.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

