Uppiggande resultat

Kvällen har inletts på ett skönt sätt eftersom jag precis fick se Djurgården förlora ännu en match och den här gången mot Brommapojkarna på hemmaplan (jag flög ur soffan i ett vilt jubel när tvåan tursamt studsade in). Jaja, allt är relativt. Så skönt är det ju väl kanske inte, men det piggade upp efter en enormt långsam dag på jobbet då man inget hellre velat än att ligga i parken med en öl eller glass i handen.

Så ska det låta och pizza med familjen ikväll. I morgon blir det städdag i bostadsrättsföreningen, lagfoto och sportfototräning samt förfest hos Solle med efterföljande utgång. Trevligt.

Så här i efterhand känner jag mig lite ambivalent till BP:s seger mot Djurgården, för de rödsvarta ligger ju under de blåblå i min allsvenska tabell. Nåja, det löser sig.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

