Fler sammanträffanden

På de mest udda, och hemska, ställen träffar man folk man känner. Senast i raden av sammanträffanden var hur jag sprang in i Simon i trappuppgången till tandläkarmottagningen i morse. Inte direkt det ultimata stället för umgänge, men ändock. Mitt sista kostnadsfria tandläkarbesök gick fint. Inga hål. Heja mig.

Första dagen på jobbet på länge i dag också, och även om det bara blev sex och en halv timma för mig, på grund av tandläkarbesöket, kände jag hur längtan efter att få plugga igen bara för att få slippa den typen av arbete. Att Gabriel gjorde sin sista dag gjorde inte sinnet lättare, men vad gör man inte för pengar?

Att Gefle – GAIS skulle sluta mållös skulle jag kunna ha spelat mitt halva liv på. En poäng på tåget hem från Strömvallen är inte helt fel, måste man medge hur som helst. Sedan ska inte den här räknas som en sådan match som lika gärna hade kunnat bli en gaisseger. Ni får säga till mig när jag klagar efter säsongen om’et.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

