You stupid fuck

Jag hatar det här. Att vara vaken på tider som är helt menlösa. De får en bara att tänka alldeles för mycket. Och jag missar så många viktigare dagtimmar. Då det händer. Verkligheten händer.

You stupid fuck.

Häromnatten fick jag för mig att det var en skitbra idé att bjuda ut en gammal bekant, ja till och med ett ex, för att prata om vad som hänt sedan senast. Hon såg så frisk och livfull ut senast vi sågs. Det var till och med nära att jag klev ur sängen, slog upp datorn och skickade meddelanden på Facebook. Nu i efterhand märker jag hur patetiskt alltsammans verkar och jag minns hur jag somnade med den sista tanken ”Helvete, jag är ju för fan Rob”.

You stupid fuck.

3 kommentarer

Filed under Uncategorized

3 responses to “You stupid fuck

  1. Haha, men Rob lyckas ju faktiskt få till det med både en sångerska och sitt ex. Go for it!

  2. Att vara ägare till en skivbutik och ha två socialt missanpassade underhuggare, är helt rätt! 😉
    Jag vill också vara Rob…

Kommentera

