Överklassen åkte på däng

Åh, hur jag inte vill kredda de blåvita men det här måste man ge dem.

Tillsammans med reklambyrån ANR anordnade man en vernissage och bjöd in en del öisare för att få titta på lite konst med fotbollsanknytning på Galleri Ferm i Göteborg. Det hela startar med vacker klassisk musik, champagne och snittar men snart övergår det till ”Heja Blåvitt”, starköl och korvmebrö’. Överklassens fotbollsinbitna smälldes på med glimten i ögat inför kvällens derby. Lite mer detaljerat har Please Copy Me-bloggen skrivit om spektaklet som ägde rum i torsdags.

För övrigt fick jag ett erbjudande om att gå på matchen gratis ikväll. Men det ska jag inte. Inte fasen tänker jag gå på deras derby. Men ni lär hitta mig i soffan framför teven. Fotboll är fotboll.

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “Överklassen åkte på däng

  1. lobstersarebeautiful

    nagra bilder upplagda snart?

    heja blavitt
    nej jag skoja.

    kram fran oss.

    • gotoutofbedlam

      Mjah. Det kommer nog i lite utspridda i inlägg, men kanske ordnar upp någonting på Flickr. Snart så. Inte ikväll dock.

Kommentera

