Sjuka sammanträffanden på Brooklyn

I samma rum som mig ligger nu en sjukt lovande regissör (han vann faktiskt Göteborgs filmfestivals kortfilmspris med sin film ”Mitt liv som trailer”. Andreas Öhman och hans filmpolare Måns har jag hängt med, ätit middag med och druckit öl med på suspekta barer med hela kvällen, gissa om jag känner mig priviligerad. Verkar som om de ska ha en träff med Filip och Fredrik imorgon och plötsligt önskar jag inte att det var sista natten i New York och Williamsburg.

Senare visar det sig att Andreas även skivit ett avsnitt till serien Myggan på Kanal 5, och även varit med och skapat mycket mer. Så spännande det kan vara på Brooklyn.

6 kommentarer

Filed under Uncategorized

6 responses to “Sjuka sammanträffanden på Brooklyn

  1. Sara

    tjoho!
    jag ska ocksa fixa blogg!!!!!
    verkar som att du hittade ratt stalle att bo pa! 🙂
    jag har precis vaknat upp i ett soligt SF och vantar pa att Hanna ska visa sig.
    vad som hander idag ar annu oklart!
    take care and have a nice flight!
    kramar,
    Sara

    • gotoutofbedlam

      Wooh. Det låter alldeles underbart i SF. Jag önskar att jag i alla fall kunde fått åka dit en liten stund. Kan tänka mig att det blivit den omladdning som behövdes ändå. Men jag har ju faktiskt den göteborgska solen att glädja mig åt. Typ.

  2. Wow. Vilket flax du har att träffa den här snubben (eller kanske var det stalker-skills?). Det känns som att om man ska ha sådana här sammanträffanden, så är ändå New York rätt ställe för dem att ske i. Hursomhelst, fedt med sjukt najs grej att ägna sig åt sista dagarna.

    Ps. Du ska veta att jag har varit inne på din blogg så frekvent medan du har varit borta nu, nästan så ofta att det skulle kunna räknas som OCD… och jag är fortfarande sjukt avis (speciellt efter den här grejen! Hallå eller?).
    Can’t wait to få se lite bilder och läsa lite texter och så.

    • gotoutofbedlam

      Helt sanslöst, ja. Och på sätt och vis känns det ju precis så; ska det hända så ska det hända i New York. Inte sjutton händer det i Flen till exempel. Och jag får väl för säkerhets skull lägga till att jag inte använder några slags stalkerskills of mine. Bilder och texter kommer inom kort, be patient my friend.

  3. Anonym

    Mr M!
    Mycket fräckt.

Kommentera

