Live update from Apple Store

Jag vet att det har kan vara fullstandigt ointressant for manga av er dar hemma, men med Black Kids spelandes i bakgrunden sa star jag mitt i Apple Store i New York (ja, det ar den med den supercoola ingangen helt i glas och det gigantiska applet) och skriver det har blogginlagget pa den storsta datorskarm jag nagonsin sett, utan att vara projicerad.

Kan ju dessutom beratta att vi ar pa vag ned till Chinatown och Little Italy for att strosa runt bland affarer och restauranger. Truly amazing. Snalla, bli avundsjuka.

Och nu sattes Beautiful Day med U2 igang. Fantastiskt.

6 kommentarer

Filed under Uncategorized

6 responses to “Live update from Apple Store

  1. what? vart är du? och vad tusan händer?

  2. Sis

    Nej jag är inte avundsjuk! Verkligen inte! Varför skulle jag bli de?

    SNälla ta med mig nästa gång!

    Men njut av de sista dagarna nu så man får några trevliga historier att lyssna på när du kommer hem=)

  3. Anonym

    Mr M!
    Klart vi blir avundsjuka! Soligt och fint i Göteborg dock, så det är ju inte helt miserabelt.

    • gotoutofbedlam

      Har hört detta ryktesvägen över Atlanten, men ska inte klaga över sol och pinande skyskrapsvindar. Ps. Din ”mejladress” är ju att dö för.

Kommentera

