Snabbt bevis på att vi lever

New York, baby! Äntligen har jag lyckats tränga mig in hos någon barmhärtig människa som gärna lånar ut sitt Internet till mig och mina vänner här på 97th and Broadway. I onsdags snöade det och på torsdagen gick vi runt och myste i shorts. Vi visste att vädret var ombytligt, men det här är nästan löjligt.

Med tanke på att jag inte vet hur länge jag kan sitta med den här uppkopplingen, lämnar jag våra fantastiska anekdoter till ett senare, lite mer nostalgiskt tillfälle. Det brukar bli mycket bättre så och då kanske det till och med kommer foton. Imorgon fortsätter jakten på att få se en skymt av Filip och Fredrik och naturligtvis på fler sevärdheter. De tar ju aldrig slut.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

