Dumma egenskaper hos mig

Jag har en mycket dum egenskap i att jag väntar alldeles för länge med saker som måste bli gjorda. Nu sitter jag här. Planet går om sju timmar.

Nej, packningen är i stort klar. Biljetter, boende och allt sådant är ordnat. Det handlar inte ens om resan, nej istället sitter jag här och recenserar två norska filmfanskap som borde ha varit skrivna för en månad sedan. Att låta de ligga i två veckor till betyder utkickning och skamvrån för resten av året.

Men nu, äntligen, har jag tagit tag i det. Halva är skriven och jag har en deadline på klockan tolv. Så jag bloggar naturligtvis lite grann. Samtidigt som filmen går i >>1.5x. Norska med lite extra snabbspolning blir ännu roligare.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

