En anledning till att inte gå på chickflick-bio

Jag höll på att sätta köttbullarna i halsen på lunchen i dag. Som vanligt bläddrade jag i Metro och fastnade lite vid bioannonserna. Ögonen drog snabbt över den ganska stora bilden som ska marknadsföra En shopaholics bekännelser. Den hade försvunnit långt bak i mitt medvetna och sparkats ut ganska snart om det inte vore för att Blondinbella fanns med som referens.

”Skitbra film. Så himla träffsäker, alla unga tjejer borde se den” eller någonting liknande, undertecknat Blondinbella. Där precis bredvid Veckorevyns betygsfyra eller Expressens fyra getingar. Blondinbella. Nej, jag tänker inte se filmen. Mest på grund av att den inte tilltalar mig från början, men också just för det tveksamma beslutet att använda sig av henne som recensent.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

