En bra start

Efter en kort promenad slog jag mig ned för att äntligen lusläsa Stopper (”Succémagasin om fotbollsdårar, fotbollskultur och snedsparkar” är en fantastisk beskrivning) som kom för ett par veckor sedan i brevlådan. Verkligen läsa, som i att vända och vrida på varenda ord i njutning. En kopp riktigt gott kaffe och en mintchoklad. Helt utan anledning måste man unna sig lite gott.

En till pusselbit föll på plats när jag fick mitt årskort till GAIS och Gamla Ullevi. Dessutom ska jag jobba fredag och söndag, vilket ju som bekant är lika med pengar. Det kunde vara sämre.

Fast det är klart, nu har jag ju kortare tid på mig att se alla säsongerna av Entourage. Bäst jag sätter igång genast.

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “En bra start

  1. Tack för de fina orden om Stopper och lycka till med din blogg framöver.

Kommentera

