Ack, ve och skam

Jag tittade igenom portfolion jag lämnade in till slutarbetet i ”Det digitala fotografiet”-kursen jag knäppte mig igenom på gymnasiet. Lyssnar du riktigt noga nu, kan du antagligen höra mig skratta hysteriskt. Vad är det för jävla bilder egentligen? Okej, porträttet på Anton är inte så dumt. Inte heller en eller två andra bilder. Sedan är det skit, skit och åter skit. Det mesta togs i desperation dagen innan inlämning. Jag skäms lite.

Skäms över att jag fick MVG på kursen (men inte så mycket, eftersom flera andra uppgifter ingick), men mest över att jag fick MVG och många gillande kommentarer vid slutpresentationen trots att jag inte alls förtjänade dem. Ack, ve och skam.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

