I will B there 4 U

Så står det på min nya t-shirt. För jag har lämnat blod för första gången i dag. Och jag känner mig hysteriskt medmänsklig, mogen och duktig. För att dämpa den känslan något tog jag alltså tröjan som ersättning, och gav inte bort pengarna till välgörenhet. Det får bli nästa gång, när jag blivit ännu lite mer mogen.

Det känns jävligt gött att kunna kalla sig för blodgivare nu. Ett epitet som ligger fint i mun. Bli det du med, om du inte redan är det. Droppen.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

