Och på den lite mörkare sidan

Och så en positiv grej till, förutom alla fotbollsframgångar: Jag ska jobba på torsdag och fredag, vilket betyder ännu mer stålar till New York-resan.

Så. Nu har jag snart inte mer optimism i kroppen, och negget måste ju ut det med för att jag inte ska vältra mig i oro.

Och det handlar mest om att min rygg fortfarande trilskas och att världens största fotobutik finns i New York. Inte alls dåligt, om det inte vore så att de har stängt mellan den åttonde och den sextonde april på grund av judiska högtiden pesach. Om du inte kommer ihåg vilka datum jag är over there, kan du ju ganska gissa på några tidigare nämnda. Nåja, det är tydligen ovanligt med stängda butiker i övrigt.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

