Gratis fotboll

Viasat försöker locka så många som möjligt att köpa dyra abonnemang i utbyte mot att man får de hetaste matcherna i Champions League. Men att visa Panathinaikos – Villareal på gratiskanalen TV6 är ändå att gå för långt. Därför blev jag glad när ryktet om att Viasat släppt onlinevisningarna av kvällens Champions League-matcher gratis.

Är ni snabba hinner ni kolla på andra halvlek i alla fall. Här.

Den enkla anledningen till att det blivit gratis är att de har vissa problem med tekniken. Själv har jag inte upplevt något. Än.

Men tro inte att jag tycker om er, Viasat. Inte alls.

4 kommentarer

Filed under Uncategorized

4 responses to “Gratis fotboll

  1. Din snåle fan, hur mycket kostar ett abonnemang? Vad fan ska det vara gratis för? Jävla idiot!

    • gotoutofbedlam

      zuperz
      Mja, med tanke på utbudet Viasat Sport ger, är det hutlösa priser. Jag har aldrig sagt att det ska vara helt gratis däremot hävdar jag att det ger dålig publicitet att visa just denna match, i alla fall om man jämför med hur det var förra, förrförra eller alla andra tidigare år. Själv sitter jag på ett fullt Canal+ abonnemang, inklusive säsongskortet både för Allsvenskan och Elitserien i hockey, för att det är där 90 % av allt jag vill se sänds så nog kan man inte kalla mig för snål, och definitivt inte för en idiot. Kul att du vädrar åsikter, hur som helst.

  2. Låt oss enas om att vi inte är överens. Vidhåller att du verkar vara en riktig jubelidiot.

    • gotoutofbedlam

      zuperz
      Visst, dock tycker jag att du kan behålla dina smädelser för dig själv. Det här är inte ett ställe för pajkastning.

Kommentera

