Snart ska det bli åka av

Sitter och kikar på Melodifestivalen, och så ler jag hur brett som helst.

Fan, det ska bli av ändå. Den sjunde april åker jag till New York tillsammans med Hanna och Sara. Sedan åker vi hem på lite olika datum, men jag lär komma hem den sjuttonde april istället. Nu har jag fått i uppgift att fixa någonstans att bo. Jag har ett ställe, men tar väldigt gärna emot tips om ni har några. Ge mig i så fall. Så centralt och prisvärt som möjligt, tack! Och gärna billigt. Prisvärt garanterar ju inte det.

Nu ska Caroline af Ugglas vidare. Ljudkulissen! Hade det varit en ren radiotävling skulle hon haft större chanser. Nu måste man se henne och hennes yviga rörelser. Man tappar koncentrationen på själva låten. Men jag tycker hon är häftig.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

