Annan dag, annan människa

Det blev bara en dag i vrede. I dag är jag mitt normala jag igen. Det där lite mesigare och mjäkigare.

Nu sitter jag och lyssnar på härliga The Fratellis, vilar fötterna på subwoofern och tar det lugnt. Nu blir jag ledig i ett par dagar, men jag måste ändå planera in massor av saker för att få det gjort. Klaga på GAIS som strulat till med mitt medlemsskap, fixa vissa biljetter, skriva filmrecension, sova och en himla massa småsaker som egentligen borde gjorts för längesedan, men aldrig blivit av.

Men först – dokumentären En film om Olle Ljungström som jag missade häromdagen. SVT Play är bra skit.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

