Telefonskit

Ursprungligen publicerat den 5 juni 2007 klockan 17:37.

Jag verkar vara den där människan som får telefonsamtal precis när jag inte vill det. Som när jag måste gå på toa. Tror du inte att det ringer en jävel då? Det är inte mer än att hugga av med ett Hörredu,jagmåsteskitaringeromtvåminuterhej!
När jag vill ha telefonsamtal, eller åtminstone är någorlunda upplagd för det, då ringer inte en jävel.

Ni får väldigt gärna ringa mig. Men se upp för att göra det vid fel tillfälle!

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

