Det är en start i alla fall

På grund av olika anledningar har jag bestämt mig för att byta blogg. Den absolut största är en halv avidentifiering. Jag är samma person som tidigare, men nu kommer allting att skrivas utan efternamn. Och egentligen är det inte mer än det jag kan lova på den här bloggen; det som skrivs det skrivs.

En annan anledning till att jag flyttar på mig och skaffar mig en ny skrud är att det finns så mycket skit skrivet av mig, gå fan inte tillbaka och läs det nu, från lite tidigare ålder. Jag var ung och dum men, jag tar inte bort det. Det ska sparas ned det som ett minnesmärke över en del av mitt liv. Men själva bloggen kommer att försvinna om ett tag. Några månader till ger jag den ute i cybervärlden.

Men så finns det några självutvalda, eftersom du inte tog ansvaret att välja något själv, guldkorn från tiden på den gamla bloggen. Dessa blir publicerade ett efter ett i kronologisk följd från och med lite senare i dag. Håll till godo och kommentera gärna.

Sedan finns det en intressant sida uppe i menyn under den något apokalyptiska headern. Jag har valt den att kalla den för ”Frågestund” tills vidare. Där är det meningen att du ska fråga mig om saker du vill veta om mig. Jag svarar och sammanställer i ett infodokument av något slag. Gör det så fort du ens kommer på någon fråga. Inga begränsningar, även om jag kanske får sålla på utbudet som dyker upp senare.

Ung som gammal, välkommen. (Prettomätaren ger extrema utslag.)

Följ min blogg med bloglovin

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “Det är en start i alla fall

  1. Lite tråkigt att höra att majoriteten av dina gamla texter kommer utrotas från intranätet. Det måste vara lite vemodigt?
    Men jag gillar det här initiativet. Mycket fräscht och stilfullt tycker jag.
    *lägger till på favoriter* (Y)

    • gotoutofbedlam

      Qton
      Mjo, lite vemodigt är det definitivt. Men alla texter kommer ju att finnas kvar här hemma hos mig till mina framtida memoarer. Så var icke orolig, de försvinner inte helt. Ja, man tackar. WordPress är skiten, och nu har verkligen ett nytt skrivarsug infunnit sig.

Kommentera

